This Will Shakes, and Never Dissapear

Friday, November 26, 2010

RED ALERT!!!WARNING!!!..WAK LU!!!

Pfffttt!!! Aku nak gi cakap ngan ko, memang ko taknak dengar la, aku tulis kat sini, korang marah, abes, mane kebebasan bersuara kat Malaysia ni? Mana demokrasi nye??? Abes, kat blog ni, bende aku nak luah perasaan, aku nak cakap je, pekerja korang ni, tak tahu la. Aku cakap bende yang buruk-burk kat sini, sampai ugut nak gantung pelajaran, buang universiti, pasal bende tak berape cerdik , hampeh abes ar. Korang ingat ar, aku buang post tu, bukan sebab aku takut ke ape, sebab aku kat sini pun, nak perjuangkan lagi hak-hak pelajar, sampai korang nak buang aku tu, memang lebih la. Takpe-takpe, kat sini aku tak mention name, tapi korang ingat-ingat sendiri ar, korang tu ade, sebab [elajar ade. Ciao-Peace Out Loser!!!

3 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...