This Will Shakes, and Never Dissapear

Sunday, November 21, 2010

I'm Screwed!

Aku tak tau la nak cakap camne, memang serabai abes ar. First time kene bende ni, aku terpikir, "abes ar,abes ar",  tu je yang berlegar-legar kat palehotak aku ni. Aku tak tau nak wat camne, terus lost, setiap kali aku kene, mesti aku akan teresak-esak penyu. Selekeh gile dow, cam nak klonkan diri sendiri, pastu lempang diri aku ni laju-laju.

Ramai dah nasihat aku, ambik pendekatan ni, pendekatan tu, aku tak boleh, it's just not me, ok. So please people, stop forcing me to do something that I don't like. Aku just fikir pun ape yang diorang suruh aku buat, aku dah nak termuntah, tak sanggup aku, biarla aku bergelumang dalam masalah ni, aku rela.

 *aku sendiri tak tau ape motif gambar ni*


Yela, daripada makan ubat, pahit, tak sedap besar gedabak tu, baik aku biar je selsema ni hilang sendiri, biala abes banyak mane pun tisu ni aku gune, sukehati aku la..Aih,selsema-selsema, you guys germs really "make" my day la.Korang terbaik! BLEU!

2 comments:

  1. apakah yg org asyik suh wat tu??????adakah saya pun begitu????sorryyyy...:(

    ReplyDelete
  2. diorang suh mkn ubat la kak hani..:)..which is nice..kak hani pun begitu,terima kasih ye ..X)

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...