This Will Shakes, and Never Dissapear

Tuesday, November 23, 2010

Entry untuk Scholas and Anna..

Semenjak dua menjak ni, aku cam da lain sikit. Lain macam mane? Hahaha, aku cam ade terikut-ikut perangai budak-budak ni. Cam da kene influence. Sape budak-budak ni? Mereka ialah Scholas dan Anna. Hahaha.

Diorang ni coursemate aku. Da 2 tahun da kitorg coursemate, tapi aku tak ambik inisiatif pun nak kenal ngan diorang ni. Da kenal ngan diorang ni, baru aku tau, diorang ni sangat cool and sempoi besides the fact that, ble aku tgk diorang kat dalam kelas, sangatlah boring.(sorry guys, totally cools right?). Tapi bile aku dah kenal ngan diorang ni, diorang ni adalah golongan student universiti yang sangat excel in academic tp know how to enjoy life to the fullest.

Scholas ni, Sarawak mari. For the fact yang die ni kuat makan, die mempunyai body yang sgt 'who's-the-hot-bod-over-there' phenome. And she also a great dancer, meleleh tengok air liur beb. And die juge telah mencipta fenomena 'ZV' Discourse, where every single words yang die cakap, msti consonant tu die ganti ngan 'Z' or 'V'. Cam contoh, 'Babi'='Vavi'. Menarik kan? Dan aku skang telah terinfluence, damn it!

Manakala anna ni pule, orang Johor Bharu, yang mane die claim yang die ni belong to Singapore, I'm proud of you mate, "saya ade kawan international, yes!"(ape aku merepek?). Owh, die ni pn, sgt hot, with her lazy eyes, body cutting artist, made me rase cam hot je bile dapat jalan ngan die ni. And die pun sangat sempoi and best! Walaupun die selalu je cynical and insensitive towards me, (cet!) tapi die tetap banyak bagi nasihat berguna (muahahahaha). Everytime aku naik kereta die, lagu "Like a G6" (aku tak tau tajuk lagu ni ape..) mesti akan berkumandang, and die juge wat lagu ni ringtone handphone die, so aku cam cannot get this song outta my head, tensen je, kadang-kadang aku menyanyi-nyanyi sendiri, Watefrudge?

 *ini bukan mereka*

So, in a nutshell, bangge dapat kenal ngan korang, (aku memang fail bab-bab conclusion ni, so howzie?). Ciao.-Peace out losers!

6 comments:

  1. weh. rase ade benda nak cerita. :(

    ReplyDelete
  2. awwwwwwww.....
    :')...... *hugsssssssssssssss*

    ReplyDelete
  3. anna:
    xoxo beau bokan..=)

    ReplyDelete
  4. alin:wassup babe..come on and tell me already...I'm here

    scholas:*hugsssssss back*..:)

    anna:awww...glad have u girls..:)

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...