This Will Shakes, and Never Dissapear

Friday, November 19, 2010

Perubahan...(Post sentap)

Kalau tengok post2 sebelum ni, ngan post latest (The Fall of Troy), mesti korang tertanye2, "kenape manusia cepat sangat berubah?"

Suke hati aku r, bukannye kene bayar ke, kene daftar borang ngan blogger ke ape ke nk tukar style.
Biase r, aku tengok, wat post2 camtu pun, bukannye ade orang nak bace, aku bukannye Shakespeare orang terhegeh2 sangat nak bace aku punye karya, cewah.



Lagipun, mesti korang nyampah jugak, baca bende tah ape2 tu kecuali Qiez.

And lagi satu tu, english die memang power kot, and tulisan die sgt la berkesan, no wonder la ramai gle follow blog die, walaupun die bukan tulis pasal gosip2 artis. Respek sama u Qiez.

So, aku decide, nak tulis bende yang biase2 je la, untuk tatapan umum, sesuai untuk semua lapisan masyarakat.

Tapi aku xde la give up terus dari dunia penulisan kreatif, nanti ade gak aku selit2 post tulis tentang nak mati ni, caye ar..

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...