This Will Shakes, and Never Dissapear

Friday, November 19, 2010

The Fall of Troy




Dgr tajuk sekali cam tajuk game dowh, xpon tajuk movie, tapi tidak sama sekali...
The Fall of Troy (TFoT) ni adelah band progressive rock, post-hardcore, mathcore.
Diorang ni asal dari Mukilteo, Washington. Band ni sempoi gle bai wa cakap, yang pling sempoi die punye vocalist merangkap gitarist, keyboard dan program. Mane x sempoi, sambil nyanyi, leh plak die menkan riff-riff yg ckup memberangsangkan, susah tu....

First time aku dengar, dorg pye lagu ialah lagu F.C.P.R.E.M.I.X. ni, ngan video sekali aku tengok,pergh, mmg tangkap cintan r, dgn riff yang power, dgn vokal yg mantap, ps2 ade harsh scream sket2. Aku dgr lagu ni, sbb member aku Amin suh dgr, mmg syok r. Tapi lagu ni time diorg lineup lame lagi, ala lineup lame pn, bassist je lain Tim Ward ni da blah da, ganti ngan African-American punye bassist, Amin cakap, Tim takleh catchup talent ngan diorang2 ni semua, Amin exper oo bab2 muzik ni. Aku caye cakap die...






Ha, ni la lineup lame diorang, Tim Ward tu kat tengah...



Ni plak lineup baru diorang, maksud aku bassist baru diorang la, kiri sekali 2, Frank Ene..

Serious wey, best nak mampos band ni, layan r...

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...