This Will Shakes, and Never Dissapear

Saturday, November 20, 2010

Luahan Perasaan...

Hari ni, last paper aku ok, maka tamatlah sem 4 aku kt UPM ni, ade lagi 2 sem...Mmg cam cabai sket, xleh jawab dowh,cam haram je aku jawab td, tp xpe, berserah je la,sape suh ko tido!!Bkn salah aku r,aku da set jam nk bgn kul 5 nk wat last revision,skali tak terbangun plak,sentap tul aku ngan handset aku ni...



Pastu,hari ni, Amin,Nik,Arip,Acap,Amir gi mendaki Gunung Nuang,baru je bertolak tu,sempat lagi nak catch up.Diorang ajak aku ikot diorang sekali,aku cakap sori r,aku bukan jenis outdoor sangat.hahaha...Then,ape yang sedihnye,Amin pinjam gitar aku wat naik gunung,aku harap baby aku tu tak ape-ape la.."Amin!!!jaga elok-elok gitar aku tu!!!".

Hari ni, pas abes exam,aku lepak-lepak la depan dewan pekse tu,tunggu si Amin ni,sebab aku nek motor ngan die,pastu si Lina ngan Sabryna ade kt situ, Erdiani pun ade gak. Tapi, ape yang aku terkejutnye,tibe-tibe si Sabryna ngan Lina ni tanye aku,interrogate aku,tanye aku pasal aku ngan si Si Vavi ni.(Nanti-natila aku cerita pasal aku ngan Si Vavi ni, nak cerita pasal bende ni dulu).

Then aku cerita-cerita la semua kat diorang ni, then diorang pun cakap, yang Si Vavi ni, cakap aku gila-gila tangkap cintan ngan die,clingy ngan die,takleh get over her. What The FFF!!!Memang terkejut anjing r aku cakap,bile tahu semua ni.Aku punyela nak jaga air muka die,jaga name die,tak bagitau orang yang die tu,merayu-rayu kat aku suh jangan tinggalkan die.Memang macam fuck la perangai Si Vavi ni.

Memang tadi,semua ugly truth pasal SV ni kuar daripada ex-bestfriend die ni,(aku taknak cakapla ape SV ni da buat kat diorang).Aku memang bengang gile r,bile tahu semua bende-bende,yang melibatkan aku.Nasib baik da abis exam da.Fuck U la Vavi!!!!

10 comments:

  1. bahahahahahahahahahahahahahahhahahahahahahahahahahahhahahahahahahahahhhahahhahahahaha......
    u ni clingy ke???....EEEE...takut la camnih....kang nanti u xleh get over i lak....
    XD XD XD

    ReplyDelete
  2. hahahahahha....sabo je la... ^^

    ReplyDelete
  3. pfffttt..da abes saba da ni..hahaha

    ReplyDelete
  4. abaikan jerhhh...
    jgn emo2...x baek utk kesihatan merol dan kucing kat molana tuh..wahahahahahaha

    ReplyDelete
  5. hmmm mm
    mcm biasa, ader org nk juper mu kt bawah. Dia naik motor.

    ReplyDelete
  6. hahaha..ni bkn emo,ni angst!!!!

    mane?hari2 nok jupe aku...

    ReplyDelete
  7. so vavi r beb~ haha.. peminat setia ko kot mirul?

    ReplyDelete
  8. ala.. br prasan plak ko da reply.. peminat setia la 2.. smpi ckp mcm 2.. mmg mnat gle vavu la tuh~ muahahahaha!

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...