This Will Shakes, and Never Dissapear

Saturday, November 20, 2010

Who The Hell Is Beau Bokan?

Ha, sape-sape yang follow blog aku ni, mesti tertanye-tanye, sape kejadah Beau Bokan ni? And btw, Beau tu sebutan die Bow, as in "Bowtie". Bukan Biyo ke, Bau ke,ape kejadah lagi ke. Ok, sambung balik, kalau korang tak terwonder-wonder pun asal aku gune name Beau Bokan, biar ah, blog aku, suke hati aku ar. Hahahahaha.

Ok, first of all, Beau ni, vocalist band Blessthefall (BTF), band favorite aku ni. Die ni join BTF pas Craig Mabbit(skarang vocalist band Escape The Fate, in which aku minat jugak band ni), blah sebab ade urusan keluarga, dikatakan yang Craig nak blah kejap je, sebab nak jaga anak perempuan die. So terkontang-kantingla BTF nak abeskan diorang punye warped-tour ni, tinggal Jared Warth nyanyi sorang-sorang, padahal die tukang screamer je kot. Pastu, Craig nak masuk balik BTF, diorang tak terima dah la, kesian gak kat Craig, tapi nak wat camne.

So, cari punye cari,jumpe la ngan si Beau ni,Beau ni ex-vocalist band Take The Crown,(band kejadah ape ntah, tak penah dengar pon). Jadi sekarang, Beau la jadi vocalist baru BTF. Suara die power kot. Die da rakam album Witness, tahun 2009, memang best kencang la lagu-lagu dalam tu.

Tu je la aku nak cerita pasal Beau Bokan, tak banyak sangat dapat info tentang die ok...

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...