This Will Shakes, and Never Dissapear

Friday, November 19, 2010

Tepuk, tepuk untuk Mike Portnov


Seperti yang semua peminat-peminat Avenged Sevenfold (A7X)dah tau, yang pemain dram A7X, Jimmy "The Rev" Sullivan meninggal dunia tahun lepas, 28 December 2010. Jadi, A7X ni telah kehilangan seorang pemain dram yang berbakat gile ar dalam industri muzik dunia, bukan tanah air, tapi dunia.

Sebelum The Rev meninggal dunia tu, diorang tengah rakam album baru, "Nightmare" yang direlease awal tahun ni. Jadi, diorang short drummer r kire. Cari punye cari tu, diorang panggil la Mike Portnov, untuk habiskan ape yang ditinggalkan oleh The Rev ni. Kene plak, Mike ni Drummer favorite The Rev of all time, mmg sentimental abes ar.

Aku da dgr abes da sume lagu-lagu lam album "Nightmare" ni, boleh kate semua lagu-lagu dalam album tu, dedicate utk mendiang The Rev ni, tapi kalau korang dengar abes n cam dig the meaning dalam lagu2 baru diorang ni, diorang cam bawak banyak perubahan, lagu-lagu diorang memang tambah sempoi r, memang tambah minat aku kat A7X ni.

berbalik kepada Mike Portnov, die cakap, die memang enjoy abes la kerja ngan A7X ni, tp die cakap, die ade commitment lak ngan Dream Theater die ni, tapi, ade tapi lagi, die akan stay ngan A7X utk the whole year, utk diorang abeskan tour diorang ni.

"However, I will be able to join my brothers in Avenged Sevenfold for at least the duration of their touring throughout 2010...and hopefully this will give them the time to continue to heal and get comfortable back on the road...."-Mike Portnov of Dream Theater


*Poyo nak mampos je ko,hahaha*


Walaupun cite ni cam dah lame, tapi aku tetap nak tulis gak, sebab aku nak tulis r, bia r...
Aku memang salute habes ar kt ko Mike, walaupun aku tak layan pun DT nih..-ciao!

Sumber- Avenged Sevenfold Official Site

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...