This Will Shakes, and Never Dissapear

Sunday, November 21, 2010

PMS..(Bak kata Scholas)

Oi bodoh, asal aku sentap gile vavi hari ni? Oh ye, sebab hari ni, kawan- kawan aku da start blah balik kampung dah. Adeh, benci betul aku dengan perasaan nih. Kalau bab kawan-kawan ni, aku akan jadi macam perempuan sikit (tapi takde ar menangis-menangis), aku memang tersangat sayang ngan kawan-kawan aku semue. Cam hampeh je entry aku arini, sgt mellow and keperempuanan..hahahaha.



Takdela kan, aku sgt treasure kawan-kawan aku ni. Bile pikr yang, lame pulak nak jumpe ngan diorang ni, rase sayu je. Kene pulak macam hari ini, aku tolong kawan aku, si Scholas ni pindah rumah, sebak dow...Nanti, sem depan memang sangat jarang la jumpe, die dah tak duduk kolej and kitorang takde kelas same dah.

Dahlah, aku dah malas nak tulis panjang-panjang entry ni, nanti menangis pulak,hahaha. Aku nak gi jumpe Matmin before die balik...Peace out suckers!

5 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...