This Will Shakes, and Never Dissapear

Sunday, February 13, 2011

SONNET OF HEARTACHE!

Ahhhh, mengantuk gile seh...and penat, and ape-ape je yang negatif korang boleh fikir. Hahazzz...Adeh, smne byk sangat typo ni? Nak tahu sbb ape? Sebab jari aku kematu men gitar byk sgt, smpai takleh rase dah kekunci-kekunci ini. Oh, congrats to Teng (Tengku Nurhaizati) sebab wat performance yang mantap and bertenaga malam tadi kat Fiesta Idol, walaupun ko tak dapat masuk final, tp ko memang kewek hebat habis. You know you rocks girl. Oh, and die nyanyi lagu 'Rama- Rama' by Ella. Ok jadi, aku ade terpikir nak tulis satu sonnet ni, (mentang-mentang la ambik kelas Shakespeare sem ni kan). Best ke tak best, suke hati lah, sebab aku bkn masuk pertandingan pun kan. So enjoy, peace out suckers!




For the moment, the time still have his own time,
And would I describe the time as a man?
The man who always knew it should do the crime,
As the time has meet his own woman, I'll be damned,

I will be here with joy for the time,
But my heart myself is the company of sorrow,
Poisoned every nerve walk through the mind,
Imagining your hear that so loved and mellow,

This unreachable hand of deceit,
You know how I lie everytime I smile,
But by the heartache I should defeat,
In the moment I walk blood for smile,

Everytime I hear your heartbeat,
Everytime I see your face bleed.

2 comments:

  1. hntr kt yuna,suh die nyanyi sonnet ni..dpt ribu riban nnti..hehe

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...